Passion 40daagse
'De Overwinnaar'

In de voorstelling 'De Overwinnaar' mag ik jullie de overwinning van Jezus laten zien. Ik neem jullie mee in het paasverhaal en ondersteun dit met goocheltrucs en special effects. Uiteraard wordt er gezongen en danken we God voor Zijn oneindige liefde.

#Ikbenervoorjou betekent voor mij een rust die de wereld niet kan geven.

Vul het aanvraagformulier in en vraag deze voorstelling nu aan!

Het event (concert en passionwake) is gratis maar er zijn wel een aantal voorwaarden. Deze kun je bekijken op www.zingenindekerk.nl/voorwaarden

Wat is een Passionwake en hoe organiseert u deze in uw omgeving?

Een Passionwake is een laagdrempelige en aantrekkelijk event om het verhaal van Pasen te beleven. Voor mensen uit uw eigen wijk, dorp of stad. Een plek om stil te worden en te gedenken, om te vieren en te verbinden. Voor mensen van uw eigen geloofsgemeenschap, maar juist ook voor mensen die niet kerkelijk betrokken zijn.

De Passionwake organiseert u in de veertigdagentijd altijd in combinatie met een concert van Zingen in de Kerk. De Passionwake vindt buiten plaats, bijvoorbeeld op het kerkplein of dorpsplein. Daardoor is het laagdrempelig en toegankelijk voor iedereen. Van ons krijgt u ondere andere een replica van het Passionkruis (2 bij 4 meter) als liturgisch element.

Elmar
Lars Gerfen

Zo werkt het

• Boek een event in The Passion 40daagse door een voor van Elmar aan te vragen.
  • In januari ontvangt u van ons een bevestiging. Per e-mail worden het draaiboek en de gratis downloads om het concert en de Passionwake te kunnen organiseren toegestuurd.
  • Kies uit het draaiboek de onderdelen die u gaat inzetten.
  • Verdeel de taken en gebruik de persberichten om mensen te informeren en uit te nodigen.
  • Op de dag van het event krijgt u het kruis voor de Passionwake rond ± 11.00 uur bezorgd. Na afloop wordt het weer opgehaald.

Technische specificaties

Omdat ik op het podium veel met mijn handen werk is het fijn als er een clipmicrofoon/headset aanwezig is zodat mijn handen vrij blijven tijdens het spreken.

Bij het spreken maak ik gebruik van licht en geluidseffecten. Daarom dient er een 240 volt stopcontact bereikbaar te zijn.

Vul hiernaast je gegevens in en ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op!

E-mail: elmarhofstee@gmail.com
Telefoon: 06 121 113 78